Biljart

Biljarten

D’n Opstoot

Biljartruimte D’n Opstoot is gevestigd in de voormalige Praktijkschool aan de Burgemeester Goossensstraat 48 te Bladel en er zijn vier biljarts aanwezig.

De biljartruimte geopend van 9.00 uur tot 21.00 uur.

Toegangspasje (druppel) voor D’n Opstoot.

Om toegang te krijgen tot de biljartruimte is een toegangspasje nodig. Dit pasje is aan te vragen bij de coördinator van de biljartactiviteiten Martien van Gompel, tel. 0497-387186.

Leden die geen gebruik meer maken van hun toegangspasje (druppel) vragen we vriendelijk om deze bij hem in te leveren. Vijftigplussers uit een andere kern dan de kern Bladel kunnen alleen in aanmerking komen voor een pasje als ze lid zijn van een KBO afdeling in hun woonplaats en gastlid worden van Seniorenvereniging Bladel. Verder is er geen lidmaatschap of dergelijke nodig. Dames en heren vanaf 50 jaar zijn welkom!

Wat kost een toegangspasje?

Het toegangspasje is gratis voor leden van Seniorenvereniging Bladel,

€ 10,00 borg voor niet-leden van Seniorenvereniging Bladel, wonende in de kern Bladel

Hoe werkt het?

Er hoeft niet gereserveerd te worden. Als een biljart vrij is kun je biljarten, anders even wachten. We willen vooral heel toegankelijk en laagdrempelig blijven. Mensen komen om te biljarten maar ook om een praatje te maken.

Bij elk biljart hangt een biljartklok, die op afstand aangestuurd wordt door een contactloze betaalautomaat die centraal in de ruimte aan de muur bevestigd is. Als je wilt biljarten kies je op de automaat het nummer van het biljart waarop je wilt spelen. Dan vraagt de automaat om betaling van Euro 0,50 via bankpas, creditcard of telefoon. Als de betaling akkoord wordt bevonden wordt de gekozen biljartklok geactiveerd en kan op het bijbehorende biljart een half uur gespeeld worden.

Biljartles

Een aantal leden van de werkgroep biljartruimte heeft zich bereid verklaard om aan iedereen die dit wil (m/v) biljartles te geven.

De biljartlessen starten begin september. Hebt u belangstelling voor een biljartopleiding meldt u zich dan bij Henk Duis, telefoon 06-52074011.

Op donderdagavond worden vier biljarts gereserveerd van 19.00 uur tot 21.00 uur.

De groepen worden gesplitst in aanvangstijd 19.00 uur en aanvangstijd 20.00 uur.

De intentie is om één op één les te geven, dus bij meer aanmeldingen dan 8 personen wordt een wachtlijst aangelegd.

De kosten bedragen € 15,00 voor 10 lessen, te voldoen voor aanvang van de eerste les. Deelnemers zijn verplicht om zich tijdig af te melden bij Henk Duis. Indien men zich niet tijdig afmeldt wordt de les in mindering gebracht op het aantal beschikbare lessen.

Contactpersoon: Martien van Gompel

Locatie Biljartruimte D’n Opstoot Burgemeester Goossensstraat 48