van naar
Vervoer naar activiteiten

Vervoer van en naar activiteiten van Seniorenvereniging Bladel.

Er wordt vervoer voor een vriendenprijs aangeboden van en naar activiteiten die plaatsvinden in De Schouw, Den Herd of D’n Opstoot zoals de wekelijkse en maandelijkse activiteiten, de jaarvergadering, de 83+ middag, de bonte middag, de soos, de lezingen, etc. en die georganiseerd worden door Seniorenvereniging Bladel.

Men moet daarvoor wel contact opnemen met de contactpersoon van de desbetreffende activiteit, eventueel met de voorzitter van de organiserende werkgroep. Deze zal dan proberen een persoon te vinden die de aangevraagde rit wil uitvoeren.

Een auto rijdt echter niet op water en moet ook onderhouden en afgeschreven worden.
Daarom is het bestuur van Seniorenvereniging Bladel van mening dat er voor deze service een kleine vergoeding gevraagd mag worden.

• Het bestuur stelt hier een vergoeding voor van € 2,00 per persoon voor het brengen en halen.
  • De bestuurder mag meerdere personen tegelijk meenemen.
  • Vermeld er ook bij of u afhankelijk bent van een rolstoel, dan kunnen we gepast vervoer regelen.
  • Deze service staat los van de vervoersdienst.