vervoersdienst
Vervoersdienst

Wie kunnen gebruik maken van de vervoersdienst?

Mensen uit het kerkdorp Bladel, die minder mobiel zijn en geen gebruik maken van de buurtbus of andere mogelijkheden.

Waarheen wel en waarheen niet?

Onze vrijwilligers vervoeren personen binnen een straal van 30 km rondom het kerkdorp Bladel, gerekend vanaf de markt.

Hoe vraagt men een rit aan?

Minimaal één dag van te voren (liefst eerder) vraagt men het vervoer aan. De chauffeur belt u dan terug en maakt een definitieve afspraak.

Kan mijn rolstoel/rollator ook mee?

De coördinator kijkt of er een vrijwilliger vrij is die eventueel een rollator of inklapbare rolstoel kan vervoeren. U wordt over de definitieve afspraak teruggebeld.

Hoe bereikt u de vervoersdienst?

Coördinator Elly Spijker
(maandag t/m vrijdag van 9 tot 12 uur bereikbaar).

Wat kost de vervoersdienst?

Binnen het kerkdorp Bladel:

• Wegbrengen € 2,00.
  • Ophalen € 2,00.

Buiten het kerkdorp Bladel:

• Voor deze ritten wordt gerekend vanaf het huis van de vrijwilliger naar de plek van bestemming en terug: € 0,35 per km.
  • Bij een wachttijd langer dan 1uur wordt voor de terugreis dubbel tarief gerekend.
  • Parkeergeld is altijd voor rekening van de opdrachtgever.

Algemeen:

• Bij vervoer van meerdere personen wordt men geacht het te betalen bedrag over meerdere personen te verdelen.
  • Men rekent af met de vrijwilliger. Hij/zij zal u ook een betalingsbewijs verstrekken.
  • Alle hulp wordt uitgevoerd door vrijwilligers.